levering Uw bestelling binnen 5 dagen in huis
verzending Gratis verzending

FAQ

Hieronder vindt u een overzicht van vaak gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Heeft u op werkdagen voor 16.30 uur een bestelling geplaatst en betaald? Dan wordt deze doorgaans dezelfde werkdag nog verstuurd.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Klik hiervoor op klachten, bedenktijd, retourneren, garantie, reparatie.

Hoe kan ik een of meerdere artikelen retourneren?

Klik hiervoor op klachten, bedenktijd, retourneren, garantie, reparatie.
 
Ik heb geen bevestigings e-mail ontvangen?

Na een succesvolle bestelling wordt er automatisch binnen enkele minuten een bevestigingmail gestuurd. Heeft u deze mail niet ontvangen? Mogelijk is deze dan in de ongewenste mail beland.

Kunt u de e-mail nog steeds niet vinden, heeft u tijdens het bestellen ingelogd? Ga dan naar uw account en controleer of de bestelling is geplaatst. Staat de bestelling niet in de lijst? Plaats dan de bestelling opnieuw. Mocht de bestelling dan onverhoopt toch dubbel binnen zijn gekomen, dan annuleren wij natuurlijk 1 van de bestellingen voor u. Natuurlijk kunt u ook eventjes contact met ons opnemen om te vragen of de bestelling binnen is gekomen.

Heeft u besteld zonder in te loggen? Neem dan eventjes contact met ons op, of plaats een nieuwe bestelling.

Hoe kan een artikel, nadat ik het besteld heb, toch uitverkocht zijn?

Na uw bestelling worden de gekozen artikelen direct voor u gereserveerd. Helaas kan er door computer- of magazijnfouten een miscommunicatie voorkomen. Ook kan het voorkomen dat artikelen beschadigd raken, waardoor levering niet mogelijk is.

Kan uw bestelling niet volledig worden geleverd? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op en bekijken we de mogelijkheid van een nalevering of terugbetaling van het aankoopbedrag. 
 
Heeft u een vast assortiment artikelen?
Nee. Aangezien alles eigen ontwerp is, is er maar één exemplaar van.

Ik kan een artikel niet meer terugvinden in de webshop, kan het nog besteld worden?
Hierover kunt  u via de email contact met mij op te nemen, dan kan ik kijken wat ik voor u kan doen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik ben nog wat vergeten!
Mail  even aub,  ik ben namelijk nogal snel met inpakken en versturen van uw spullen, wacht dus niet te lang om contact op te nemen